You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 15 Cze 2025, 18:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1325 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #417387 Wysłany: 30 Lis 2010, 15:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
ja miałem ostanio niezłą przygode z chłodniczym, od zawsze był w połowie, dość często sprawdzam. A ostatnio sporo ubyło i nagle, było pod minimum, oczywiście dolałem i już kilkaset km jest tak jak powinno czyli stoi w miejscu w połowie :)
A to zniknięcie powiązałem troche z mocno bulgoczącą nagrzewnicą jak zacząłem włączać ogrzewanie mocno w pierwsze chłodne dni, bulgotanie ustało po kilku km i wtedy właśnie znikną płyn, może nagrzewnica sie odpowietrzyła i sta nagłe zniknięcie.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #417390 Wysłany: 30 Lis 2010, 15:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie)
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1616
Pomógł: 3
lakikwap napisał(a):
ja miałem ostanio niezłą przygode z chłodniczym, od zawsze był w połowie, dość często sprawdzam. A ostatnio sporo ubyło i nagle, było pod minimum, oczywiście dolałem i już kilkaset km jest tak jak powinno czyli stoi w miejscu w połowie :)
A to zniknięcie powiązałem troche z mocno bulgoczącą nagrzewnicą jak zacząłem włączać ogrzewanie mocno w pierwsze chłodne dni, bulgotanie ustało po kilku km i wtedy właśnie znikną płyn, może nagrzewnica sie odpowietrzyła i sta nagłe zniknięcie.


mechanior tez tlumaczyl ze to wina nagrzewnicy

Prawie rok temu smienialem pompe wodną i caly plyn byl zmieniony na nowy.
Bylem we fiacie w sierpniu i nic nie zauwazyli a traz nagle ponizej ninimum :mysli:
ok nie szukajmy dziury w calym :E

_________________
byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002
czerwony bo najszybszy :)
topic18886.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #417400 Wysłany: 30 Lis 2010, 15:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
co do wahaczy to ja do DS wsadziłem TRW. jesli mialbym robic to dzisiaj to z pewnoscia wybrałbym QAP-a jak remind. raz ze tanszy a dwa ze DS jest cięzszy od 1.2 PB o jakies 180kg a wahacz ten sam wiec analogicznie skoro w DS wytrzymał troche to w 1.2PB wytrzyma troche + jeszcze troche :>

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #417514 Wysłany: 30 Lis 2010, 20:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
639 no te qap nie są głupie , jeśli chodzi o wahacze. Mam nadzieje pojeździć na nich do sprzedaży :)

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #417533 Wysłany: 30 Lis 2010, 21:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
remind na co sie przesiadasz?
ps weź classica :E

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #417547 Wysłany: 30 Lis 2010, 21:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
myślałem a6

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #417557 Wysłany: 30 Lis 2010, 21:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
jak trafisz ladne i PEWNE to czemu nie :)
jak juz nabedziesz furacza to pochwal sie co?

pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #417701 Wysłany: 01 Gru 2010, 10:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie)
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1616
Pomógł: 3
ja tam do 2012 zostaje z puntem, pozniej to zobaczymy co bedzie. W zaleznosci od uwarunkowan: 2fl, grande, grande evo, fabia kombi, stilo albo alfa 147 :E A6 nie chce, wolabym juz lybre :D

remind

odpala ci bez problemu w tych mrozach ?

_________________
byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002
czerwony bo najszybszy :)
topic18886.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #418228 Wysłany: 02 Gru 2010, 18:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
pieta Ja mam mobil 1, to odpala jakoś nawet przy -32. A właśnie wymieniłem olej z filtrem i byłem na reklamacji regulacji zaworów w ASO. W rezultacie doregulowano 4 zawory. zostały mi 2 płytki :) trochę ciszej chodzi chodzi na luzie i jeszcze mniej wibracji na kierownicy, w sumie prawie 0.

Image

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #419560 Wysłany: 06 Gru 2010, 14:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie)
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1616
Pomógł: 3
remind

nie wiedzialem ze 1.9d luzy tez sie reguluje :E

_________________
byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002
czerwony bo najszybszy :)
topic18886.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #419569 Wysłany: 06 Gru 2010, 14:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
pieta

ja nikomu nie bronie wymieniać zawory zamiast regulować luzy Wiem jak wygląda wałek po jeździe z dużymi luzami bo widziałem na przykładzie jtd coś takiego. Obecnie cyka wszystko na 0w40.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #424912 Wysłany: 26 Gru 2010, 14:15; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 26 Gru 2010,
Posty: 18
Witam wszystkich. Właśnie przeczytałem cały post dotyczący 1.9 DS. Też miałem problemy z pompą ale kupiłem cały silnik z osprzętem i wymieniłem pompę. Zrobiłem już 30 tys. km na tej pompie i spoko. Kolega ma takie samo Punto i zrobił już 340 tys. km i nic mu się nie poddało jeszcze. Pozdrawiam wszystkich :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #424958 Wysłany: 26 Gru 2010, 16:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Gregory38generalnie mam trochę więcej najeżdżane, no nie wiem czy 340 tyś km. to w tym silniku nic się nie podda :) mi padła po zakupie świeca, wtryski padły i rolki napędu, nie wspominając o szajbie w alternatorze czy głowicy, akumulatorze, żarówkach albo zamku tylnej klapy.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425000 Wysłany: 26 Gru 2010, 21:39; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 26 Gru 2010,
Posty: 18
remind poważnie tyle ma przejechane prawie ma go od nowości(12 tys. miał jak kupił) Ja mam 176 tys przejechane, kupiłem go 4 lata temu z usterką - czujnik położenie wirnika, dlatego wymieniłem pompę, zrobiłem w sumie 40 tys. Generalnie super autko tylko ta elektronika mi się nie podoba w nim. Jutro na przykład muszę jechać do rzeszowa do Hoffmanna - serwis Bosch, tak mi wkręcili wtryski że z jednego przecieka- partacze, myślałem że są do wymiany ale okazało się że są w super stanie - też mi szarpał silnik ale tylko podczas nagrzewania potem już chodził super. Po tej operacji jednak już nie szarpie - dziwne tylko że cieknie z jednego. Jak się wkurzę to kupię chyba Pandę multijeta. Pozdrawiam.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425003 Wysłany: 26 Gru 2010, 21:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Gregory38 jak cieknie z wtrysku to sprawdź czy nie pękła ci komora wstępna jak dokręcali na h.... za mocno. tam jest chyba 60nm maks, później pęka i przecieka :) a jak z korpusu to wystarczy rozkręcić wtrysk i dotrzeć oprawkę, nie warto na silikon. przerabiałem sam, bo mam klucz do wtrysków.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425006 Wysłany: 26 Gru 2010, 21:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
Gregory38 mi tez wtryski ciekły i jak go gazowałem to az sie pieniło. pomogły oryginalne podkładki pod wtryskiwacze + nowe przewody przelewowe. ja na DSa nie narzekałem dlatego ze nigdy nie stanał na drodze. jedyne co to swiece zarowe bo juz palic nie chciał. zmieniłem na benzyne tylko dlatego aby miec gwaramcje europejska, jesli mieszkałbym w PL to do tej pory bym nim smigał.

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425011 Wysłany: 26 Gru 2010, 21:59; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 26 Gru 2010,
Posty: 18
dzięki chłopaki za podpowiedź. Cieknie pomiędzy obudową wtryskiwacza a taką dużą nakrętką co jest na dole, nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem. Co do świec żarowych to da się wymienić wszystkie tylko w przypadku tej pod pompą trzeba mieć zwinną i małą rękę, kolega mi wszystkie wymienił bez problemu. Ostatnio źle mi odpala jak zimny ale zauważyłem że się paliwo do baku cofa i po odpaleniu 2 - 3 sekundy szarpie i powietrze idzie do pompy przez jakiś czas. Muszę wyczaić którędy się powietrze dostaje do filtra


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425017 Wysłany: 26 Gru 2010, 22:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
639 kupiłes oryginalne podkładki? po 1zł są identyczne od vw. hehe nie miałeś na co wydać floty.

Gregory38 wtopa ,trzeba wykrecić wtrysk, frezem zabielić gniazdo dać nową podkładkę. A najpierw sprawdzić czy nie pęknięte. Pęknięcia idą do środka, czasami ledwo widać. Sprawdź od razu wszystkie wtryski czy któryś nie leje bo one na suchym paliwie to i padają.

może masz przewód nadmiarowy i ci nalała się ropa do gniazda... masz czarną sadzę w gnieździe?

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425020 Wysłany: 26 Gru 2010, 22:24; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 26 Gru 2010,
Posty: 18
remind nic nie wiem bo to robił mechanik, w każdym razie poprzednio ciekł na trzecim cylindrze a po ich robocie teraz na czwartym. Wcześniej na 3 cyl bulgotało paliwo na samym dnie pod tą dużą nakrętką a teraz na 4 cyl między nakrętką a wtryskiem tylko nie bulgocze tylko mokry ale cieknie bo wycierałem i dalej mokry


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425022 Wysłany: 26 Gru 2010, 22:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Gregory38 jedź do tego mechanika co ci robił, niech poprawia. kasę ściągnął czy to było charytatywnie ? U mnie na żadnym nie cieknie.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425025 Wysłany: 26 Gru 2010, 22:36; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 26 Gru 2010,
Posty: 18
remind tak właśnie jutro rano jadę. Wykręcenie wtrysków, sprawdzenie ciśnienia otwarcia, rozpylania, wymiana podkładek, sprawdzenie ciśnienia sprężania i złożenie - za to zapłaciłem 250 zł. Sprężanie nieźle chyba wyszło - 27-29-29-30 jednostek


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425026 Wysłany: 26 Gru 2010, 22:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Gregory38 no niezłe prawie 12% różnicy to silnik do remontu, jakby było 27 27 27 27 to ok, to na zupełnie zimnym, może masz za ciasno zawory? regulowali ci zawory kiedyś ? najlepiej je ustawić dla spokoju wszystkie na 0.30/0.35 +0,05 maks i nie ustawiać +- 0,05 bo słychać różnicę :) bierze ci oleje ? na 0w40 , 5w40 , 10w40 , 15w40 jeździsz ?

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425030 Wysłany: 26 Gru 2010, 22:47; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 26 Gru 2010,
Posty: 18
remind ale mnie straszysz - nie dolewam wogóle oleju po prostu nie zauważam aby ubywało a jeżdżę na castrol magnatec 10W40. po 10 tys. km może z pół centymetra ubędzie maxymalnie i jeszcze powiem że silnik jest bardzo mocny jak na 60 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425035 Wysłany: 26 Gru 2010, 22:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
może niespalone paliwo spływa do michy i miesza się z olejem - dlatego nie ubywa.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425039 Wysłany: 26 Gru 2010, 22:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
remind nie miałem wyjscia z tymi podkładkami. na autobanie ja mu w gaz a on z 2500 obrotów zchodził do 1000 i tak w kółko. kupiłem 4 oryginalne + oryginalne przewody i dałem cos koło 70E do tego robocizna chyba z 60E o ile dobrze pamietam. ze swiecami tez zaswirowałem do kupiłem od razu 4 po 15E za sztuke i za wymiane 50 albo 60E, bedac tutaj nie miałem czasu ani mozliwosci na diagnoze kazdej po koleji. dletego tez kupiłem nowe auto salonowe by w razie W nie wydawac kasy. puki co jest lekko ponad 8kkm i nadal sie buja :E . dostałem wolne pod koniec stycznia i w PL załoze gaz.

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1325 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO