|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 01:09
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
MiSiOn |
#221602 Wysłany:
22 Lut 2009, 13:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 594
|
Michal_0603 napisał(a): MiSiOn Jestem za akcją . Ale piszę w innej sprawie , doszukałem się w dokumentacji niemieckiej mojego fiata , że w 2007 w lutym w Niemczech została prowadzona kampania wymiany przednich odbojników(akcja serwisowa) , zadzwoniłem do serwisu i dokładnie się wypytałem.Miły Pan otworzył mi historię mojego samochodu i według niej wymieniono odbojniki o numerze 51775545 M4 na odbojniki o numerze 51775545 M72 . Panowie , może polskie serwisy nie wiedzą co mają montować ... bo u mnie nic nie stuka z przodu , a auto ma już ponad 73500 km ... Coś tutaj jest nie tak , jeśli polskie serwisy wymieniają odbojniki i dalej jest to samo ...
Kurcze, przeoczyłem Twoją wypowiedź. Zasugeruję to swojemu serwisowi. Niech sprawdzą te numery. Jeśli takowych nie będzie niech ściągają z Niemiec.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
iceman66 |
#221638 Wysłany:
22 Lut 2009, 14:02; Temat postu: zawieszenie i spryskiwacze |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 22 Lut 2009, Posty: 5
|
Witam
Mam Grande Punto od 1 Grudnia 2008 1.4 Active ( przebieg 8500km) , stuki mnie juz tak denerwowały ze pojechałem do ASO...nie mają technologicznego usuniecia usterki w zawieszeniu bo nic nie wymyślił Fiat ale szef serwisu zaproponował ich rozwiązanie...nie powiedział co ale stuków nie mam i zajebiscie sie teraz jeździ...
polecam Trans Auto Knapik w Zabrzu.
Czy znacie jakieś rozwiązanie na te beznadziejne spryskiwacze? bo zapomniałem zapytać ich...co z nimi robią czy wogóle umią poprawić spryskiwanie szyby przy wiekszych predkosciach?
|
|
Góra |
|
 |
Michal_0603 |
#221655 Wysłany:
22 Lut 2009, 14:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 212
|
MiSiOn naprawdę jak zobaczyłem to pismo , które dostałeś to ręce mi opadły .W sumie z tego pisma nic nowego nie możesz , nie możemy się dowiedzieć ... Oni myślą , że jak jedno auto dostało homologacje i dopuszczenie do ruchu i w nim jest wszystko super to inne też tak mają .
Co do odbojników , tak dziś czytałem sobie niemieckie opinie o gp .. i koledzy.. oni też mają problemy z tymi odbojnikami  oni ? mają równiuśieńkie drogi , nie porównywalne z naszymi ? To ja już wiem jak to u was tłucze się ... bo jeśli niemiec twierdzi , że na prostej drodze to mu się tłucze to co dopiero jest u nas
Rozwiązaniem stłuków i to potwierdzili inni niemcy swoimi opiniami jest wymiana na odbojniki od diesla o numerze takim jak podałem : 51775545 M72
|
|
Góra |
|
 |
swit |
#222150 Wysłany:
23 Lut 2009, 21:07; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 21 Lis 2008, Posty: 26
|
MiSiOn napisał(a): Na razie nie przejmuję się tym zbytnio, ale jak stuki się nasilą to się zdenerwuję. Podobnie jak poprzednio nasilają się stopniowo, ale może być to moje przewrażliwienie 
Ja też zaczynam mieć wrażenie, że stuki wracają. Pojeżdżę jeszcze trochę i poczekam, ale wydaje mi się, że znowu stuka. Z lewej strony bardziej. Ręce opadają.
Co do pisma od FAP, to typowa śpiewka z cyklu: ale o co chodzi, przecież w papierach wszystko się zgadza... No bo gdzie w przepisach jest napisane, że zawieszenie nie może stukać, albo że do silnika nie może lecieć błoto? Jest homologacja, więc wszystko jest ok. Ja tylko się pocieszam, że następny samochód to nie będzie Fiat. Cóż za radość!
_________________ GP Estiva Blue&Me 1,4 8v 77KM Szary Underground 2008
|
|
Góra |
|
 |
Pro15 |
#222152 Wysłany:
23 Lut 2009, 21:14; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: wlkp Rejestracja: 19 Gru 2008, Posty: 87
|
Też mam takie wrażenie że czasmi coś tam stuknie szczególnie na mocnych dziurach szczególnie w obecnych polskich warunkach, ale generalnie juz mnie to tak nie wkurza bo generalnie jest cicho i spokojnie.
No ale jak zacznie stukać mocniej no to oczywiście ASO i tyle.
_________________ GP - 2008 - Blue&Me - 5d - szary chemical - 1.4
|
|
Góra |
|
 |
MiSiOn |
#223037 Wysłany:
26 Lut 2009, 12:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 594
|
Niestety specjaliści z FAP potrzebują cholernie dużo czasu by ustalić to co wcześniej było dla nich oczywistością. W piątek wysłałem takie zapytanie przez formularz:
1. Proszę o wskazanie sposobu naprawy serwisowej spryskiwacza i serwisu, który wie jak to zrobić.
2. Proszę o wskazanie homologacji na rozwiązanie stosowane przez ASO a mianowicie na ściskanie opaskami plastikowymi bądź taśmą izolacyjną odbojników w celu unieruchomienia.
3. Proszę podanie adresu e-mail, na który mogę im przesłać dokumentację zdjęciową parujących tylnych lamp zespolonych. Widocznie ta sprawa musi pozostać dla nich "nie udokumentowana" bo tak jest lepiej.
Do dziś nie ma odpowiedzi mimo ponaglenia i klauzuli pilne.
Jeszcze jedno. Pan Pietraszko pisze o zadymionych przednich reflektorach, że są wymieniane, a każda decyzja podejmowana na korzyść klienta. Wczoraj kolega z innego forum wrócił z serwisu, gdzie z tą sprawą odesłano go z kwitkiem 
|
|
Góra |
|
 |
Michal_0603 |
#223041 Wysłany:
26 Lut 2009, 13:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 212
|
UWAGA !!
Serwis PZMOT w Krakowie zarzeka się , że gwarantuje , że znają przyczynę stuków przedniego zawieszenia i gwarantują , że auto wyjdzie i będzie bez stuków !!
Kierownik serwisu nie chce powiedzieć tak naprawdę nic oprócz tego , że znają przyczynę mechaniczną stuków odbojników
Co do spryskiwaczy , trzeba wymieniać aż do usranej śmierci  (
|
|
Góra |
|
 |
MiSiOn |
#223043 Wysłany:
26 Lut 2009, 13:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 594
|
Michal_0603 napisał(a): UWAGA !! Serwis PZMOT w Krakowie zarzeka się , że gwarantuje , że znają przyczynę stuków przedniego zawieszenia i gwarantują , że auto wyjdzie i będzie bez stuków !! Kierownik serwisu nie chce powiedzieć tak naprawdę nic oprócz tego , że znają przyczynę mechaniczną stuków odbojników Co do spryskiwaczy , trzeba wymieniać aż do usranej śmierci  ( Widać, że jest to tajemnica na wagę złota. Przypominam, iż ASO jest zobowiązane do współpracy z FAP i o takich rzeczach mowy być nie może. [ Dodano: 26 Lut 2009 12:34 ]Michal_0603 napisał(a): MiSiOn Jestem za akcją . Ale piszę w innej sprawie , doszukałem się w dokumentacji niemieckiej mojego fiata , że w 2007 w lutym w Niemczech została prowadzona kampania wymiany przednich odbojników(akcja serwisowa) , zadzwoniłem do serwisu i dokładnie się wypytałem.Miły Pan otworzył mi historię mojego samochodu i według niej wymieniono odbojniki o numerze 51775545 M4 na odbojniki o numerze 51775545 M72 . Panowie , może polskie serwisy nie wiedzą co mają montować ... bo u mnie nic nie stuka z przodu , a auto ma już ponad 73500 km ... Coś tutaj jest nie tak , jeśli polskie serwisy wymieniają odbojniki i dalej jest to samo ...
Michal_0603, dzwoniłem do serwisu i w systemie polskim jest tylko i wyłącznie numer 51775545 bez dodatków M4 lub M72 na końcu.

|
|
Góra |
|
 |
mario-sz |
#223053 Wysłany:
26 Lut 2009, 14:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 748 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
 |
pawelk |
#223092 Wysłany:
26 Lut 2009, 17:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: braniewo Rejestracja: 16 Cze 2008, Posty: 108
|
Witam, również jestem po wymianie odbojników i otrzymałem te z seicento i jak narazie jest ok. Niby to tylko chwilowa wymiana dopuki fiat nic lepszego nie wymysli. Pożyjemy zobaczymy 
|
|
Góra |
|
 |
deamianpl |
#223156 Wysłany:
26 Lut 2009, 20:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 26 Sty 2009, Posty: 142
|
Dobra panowie, ide na wojne z serwisami.
Reasumujac ! Czy wymiana odbojnikow na te z seicenta jest OFICJALNYM rozwiazaniem problemu, proponowanym przez FAP ?
Czy jest jakikolwiek sposob naprawy, ktory eliminuje na dlugo te stuki ?
Koledzy pisaliscie cos o opaskach mocujacych odbojniki ?
Czy to rozwiazanie skutkuje ?
|
|
Góra |
|
 |
olos47 |
#223161 Wysłany:
26 Lut 2009, 20:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 555
|
U mnie ASO rozwiazalo problem tymi opaskami i jak narazie jest wszystko ok. Poza tym powiedzieli mi, ze wymiana odbojnikow pomaga tylko na krotki czas - dopoki znowu sie nie poluzuja i zaczna sie suwac po tloku amora. 
_________________ FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM
|
|
Góra |
|
 |
deamianpl |
#223164 Wysłany:
26 Lut 2009, 20:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 26 Sty 2009, Posty: 142
|
olos47 napisał(a): U mnie ASO rozwiazalo problem tymi opaskami i jak narazie jest wszystko ok. Poza tym powiedzieli mi, ze wymiana odbojnikow pomaga tylko na krotki czas - dopoki znowu sie nie poluzuja i zaczna sie suwac po tloku amora. 
Jak duzo przejechales z tym rozwiazaniem ?:> stuki zniknely w 100% ?:>
|
|
Góra |
|
 |
MiSiOn |
#223166 Wysłany:
26 Lut 2009, 20:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 594
|
Cytuj: tak, bo nazywają to utlenianiem się odbłyśnika... u mnie po wymianie problem znów wrócił...../generalnie nie wymieniają reflekt. //Dzióbel
Dzióbel to w takim razie po kiego grzyba piszą, że wymieniają.
może z ich strony jest to po to by zrobić dobre wrażenie ale pogarszają tym moją opinię o nich.
|
|
Góra |
|
 |
olos47 |
#223204 Wysłany:
26 Lut 2009, 21:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 555
|
Przejechalem ponad 1000 km i ciagle jest ok. Fakt ze wiekszosc po trasach miedzy Wroclawiem, Wawa i Siedlcami, ale wiadomo jakie sa drogi. Narazie wszystko jest tak jak mowili w ASO. CISZA. Wczesniej mialem stuki, ale nie byly takie straszne jak tu opisujecie, raczej takie gluche obijanie gumy. Odbojniki byly z miekkiej gumy. Problem byl tylko z mocowaniem. Zobaczymy jak bedzie dalej, ale wydaje mi sie ze ten sposob naprawy chyba ostatecznie eliminuje problem.
Pojezdze jeszcze i zobacze. Jak sie cos pojawi to napisze. Narazie jestem zadowolony. 
_________________ FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM
|
|
Góra |
|
 |
deamianpl |
#223206 Wysłany:
26 Lut 2009, 21:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 26 Sty 2009, Posty: 142
|
olos47 napisał(a): Przejechalem ponad 1000 km i ciagle jest ok. Fakt ze wiekszosc po trasach miedzy Wroclawiem, Wawa i Siedlcami, ale wiadomo jakie sa drogi. Narazie wszystko jest tak jak mowili w ASO. CISZA. Wczesniej mialem stuki, ale nie byly takie straszne jak tu opisujecie, raczej takie gluche obijanie gumy. Odbojniki byly z miekkiej gumy. Problem byl tylko z mocowaniem. Zobaczymy jak bedzie dalej, ale wydaje mi sie ze ten sposob naprawy chyba ostatecznie eliminuje problem. Pojezdze jeszcze i zobacze. Jak sie cos pojawi to napisze. Narazie jestem zadowolony. 
Jestem umowiony na jutro z Carserwisem w warszawie, zobaczymy co poradza. Na wszelki wypadek wydrukowalem kilka stron z tego watku, zaznaczylem podkreslnikiem info o odbojnikach, zobaczymy, czy bedzie to potrzebne.
|
|
Góra |
|
 |
olos47 |
#223209 Wysłany:
26 Lut 2009, 21:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 555
|
Zycze powodzenia, ale osobiscie z Carserwisem w Wawie mialem ostre spiecia i uwazam ich za niezbyt fachowych. Kiedys robili mi silnik w Alfie 147 i po przejechaniu 1500 km rozpadl sie doslownie. Skonczylo sie na adwokacie i sadzie.
Jest to serwis w stylu "zrobimy dobre wrazenie i wcisniemy wszystko klientowi".
ALe to moje osobiste doswiadcznie.
Uwazaj na nich i nie daj sobie nic wmowic, bo beda probowali byc madrzejsi niz sa.
Napisz co u nich wywalczyles 
_________________ FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM
|
|
Góra |
|
 |
deamianpl |
#223223 Wysłany:
26 Lut 2009, 22:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 26 Sty 2009, Posty: 142
|
olos47 napisał(a): Zycze powodzenia, ale osobiscie z Carserwisem w Wawie mialem ostre spiecia i uwazam ich za niezbyt fachowych. Kiedys robili mi silnik w Alfie 147 i po przejechaniu 1500 km rozpadl sie doslownie. Skonczylo sie na adwokacie i sadzie. Jest to serwis w stylu "zrobimy dobre wrazenie i wcisniemy wszystko klientowi". ALe to moje osobiste doswiadcznie. Uwazaj na nich i nie daj sobie nic wmowic, bo beda probowali byc madrzejsi niz sa. Napisz co u nich wywalczyles 
OOK, jutro sie odezwe !
|
|
Góra |
|
 |
Michal_0603 |
#223235 Wysłany:
26 Lut 2009, 23:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 212
|
MiSiOn Dziwne , bo nawet w Fiat Eper jest wzmianka , że odojbniki są do różnych wersji silnikowych !!
|
|
Góra |
|
 |
MiSiOn |
#223247 Wysłany:
26 Lut 2009, 23:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 594
|
Michal_0603 napisał(a): MiSiOn Dziwne , bo nawet w Fiat Eper jest wzmianka , że odojbniki są do różnych wersji silnikowych !!
Michal_0603 a możesz wrzucić PrtSc z programu eper z widocznymi numerami odbojników? I jak możesz wszystkie informacje.
Z góry dzięki.
|
|
Góra |
|
 |
Michal_0603 |
#223270 Wysłany:
27 Lut 2009, 00:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 212
|
MiSiOn
Poniżej zamieszczam zdjęcie z programu FIAT EPER
I proszę niech nie gadają głupot , bo program nie kłamie.
Poniżej zamieszczam też dane serwisu , który mi to wykonywał , z którym także rozmawiałem i który potwierdza ,że można kupić odbojniki takie jak mi wymienili.
Fiat Automobil Vertriebs GmbH Mainzer Landstraße 581 65933 Frankfurt am Main
Telefon: 0211 / 98 38 - 0 Telefax: 0211 / 98 38 - 111
e-Mail: info.duesseldorf@fiat-nl.de
|
|
Góra |
|
 |
MiSiOn |
#223297 Wysłany:
27 Lut 2009, 01:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 594
|
Michal_0603
Toś mi podniósł ciśnienie przed snem. Normalnie jakbym siadział na krześle to spadłbym z niego. Więc jutro telefon do serwisu, bo niestety przejeżdżał tamtędy będę dopiero w następnym tygodniu, ale aż mnie kusi by to wydrukować i pokazać. Normalnie pierwszy raz się na nich niejako zawiodłem
Dzięki. Jak pisałem wyżej to rzuca jakieś światło na sprawę. Powiedz jeszcze czy aby na pewno u Ciebie nie stuka przy najeżdżaniu na ekstremalne dziury bądź profesjonalnie zamontowane 15 cm poniżej linii jezdni studzienki kanalizacyjne.
EDIT:
Kolejne zgłoszenie przez formularz kontaktowy FAP:
Szanowni Państwo, w związku z tym, że nie znajduję nigdzie interesującej mnie informacji kieruję pytanie do Państwa: Czy mogę wykonać naprawę gwarancyjną polegającą na wymianie odbojników przedniego zawieszenia w serwisie na terenie Niemiec? Niestety Państwa postawa w w/w sprawie jest karygodna. Fiat w Niemczech już w 2007 roku zorganizował akcje serwisowe ze skuteczną wymianą odbojników. Niestety, jak pokazują fakty, wprowadzone przez Państwa przeznaczone do wymiany odbojniki nadal stukają. Jest więc bezsensownym tracenie mojego cennego czasu w polskich serwisach (nie jest to de facto ich wina- wina leży po Państwa stronie), szczególnie, że serwisy za zachodnią granicą dokładnie znają problem i receptę na jego rozwiązanie. Jak widać działania przedstawicielstwa Fiata w Niemczech powinny być dla Państwa wzorem do naśladowania. W tym miejscu ponawiam prośbę jaką skierowałem do Państwa w piątek 20 lutego 2009 roku. Proszę o wskazanie homologacji rozwiązania stosowanego przez niektóre ASO w Polsce przy naprawie stuków zawieszenia polegające na ściskaniu plastikowymi opaskami odbojników (pozmianowych, które też stukają) bądź też owijania ich taśmą izolacyjną w celu unieruchomienia podczas pracy na kolumnie McPherson. Chciałbym również pogratulować Państwu niesłychanej szybkości w odpowiedzi na pytania zadane przeze mnie 20 lutego 2009 roku. Przypominam, że prośba dotyczyła w/w homologacji na naprawę serwisową, adresu e-mail w celu przekazania dokumentacji zdjęciowej parujących tylnych lamp zespolonych oraz wskazania serwisu na terenie Polski, któremu nie obce jest owo tajemnicze "rozwiązanie serwisowe" nieprawidłowo działających spryskiwaczy szyby czołowej. Odpowiedzi do dnia dzisiejszego nie otrzymałem.
|
|
Góra |
|
 |
Michal_0603 |
#223386 Wysłany:
27 Lut 2009, 13:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 212
|
MiSiOn Jeśli najadę na studzienkę kanalizacyjną to usłysze jedynie hałas rzeczy , które są w środku samochodu , nic z zawieszenia nie słychać !!
Co do tego twojego pytania , jeśli masz gwarancję , możesz jechać na przegląd w Niemczech !! Nawet pisze to w książce gwarancyjnej , że europejska gwarancja obejmuje wszystkie kraje w których są autoryzowane serwisy Fiat'a .
|
|
Góra |
|
 |
MiSiOn |
#223388 Wysłany:
27 Lut 2009, 13:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 594
|
Właśnie otrzymałem odpowiedź z FAP. Ręce opadają  Chyba nadszedł najwyższy czas na interwencję TVN Turbo.
Szanowny Panie,
W związku z interwencją telefoniczną z dnia 23.02.2009 r oraz z dnia 27.02.2009r.,mając na uwadze wcześniej przeprowadzoną korespondencję chcielibyśmy zaznaczyć, że wybór sposobu naprawy w odniesieniu do wykonania zobowiązań wynikających z gwarancji (osiągnięcia celu gwarancji) należy do gwaranta.
Celem gwarancji jest przywrócenie gwarantowanej jakości rzeczy i zobowiązanie gwaranta powinno ten cel zrealizować.
W każdym razie naprawa doprowadzić ma do takiego stanu, w którym zapewniona zostanie pełna sprawność eksploatacyjna rzeczy objętej gwarancją.
Wyjaśniamy zatem, że w przypadku wystąpienia problemu ze spryskiwaniem szyby czołowej, ASO Fiata znają rozwiązanie naprawcze polegające na doborze czynności właściwych, jedynie zdolnych do usunięcia nieprawidłowości.
Potwierdzamy natomiast, że brak jest udokumentowanych przypadków dotyczących zaparowywania tylnych lamp zespolonych, w których wystąpiła wada objęta odpowiedzialnością gwaranta.
Posiadana przez Pana dokumentacja zdjęciowa zaparowanych tylnych lamp pochodzi być może z okresu występowania niskich temperatur i dużej wilgotności powietrza.
Na ten temat wypowiadali się już eksperci na łamach poczytnych gazet motoryzacyjnych.
Wzmiankowane przez Pana sygnały o stosowaniu innych rozwiązań naprawczych w celu wyeliminowania stuków dochodzących z okolic przedniego zawieszenia, niż jak opisano to w wysłanym do Pana piśmie z dnia 5.02.2009 r., nie znajduje potwierdzenia w dokumentacji.
Odnośnie zapytania o pozwolenie wykonana naprawy gwarancyjnej w zakresie wyeliminowania stuków pochodzących z okolic przedniego zawieszenia na terenie Niemiec, to definiują to warunki gwarancji w rozdziale GWARANCJA ZAGRANICZNA.
Dziękujemy za kontakt i łączymy pozdrowienia.
|
|
Góra |
|
 |
Michal_0603 |
#223395 Wysłany:
27 Lut 2009, 14:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 212
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|