|
Obecny czas: 14 Cze 2025, 22:09
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#468720 Wysłany:
30 Kwi 2011, 19:05; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
A ja Wam jeszcze lepiej powiem w ogóle silniki spalonowe to jakieś nieporozumienie  Po tym jak się przejechałem tzw. EV któremu jak się depnęło to mielił kołami na 3 biegu z rwd  (VW garbus) i co najlepsze silnik miał o mocy 13kW (bardzo malutki.... średnica kosza sprzęgła, grubość 15cm)  To gdyby nie długie "tankowanie" byłoby coś takiego moim marzeniem  Fakt ze 120km/h i koniec, ale przy mocniejszym silniku to dopiero byłby ogień  Nawet wybaczę że wydaje dźwięki jak pralka
btw. http://www.youtube.com/watch?v=XUgXOcaqiyw  Zróbcie to punciakiem ruszając z czwórki. Ten malacz ma silnik 5kW!
Nie wspominając o tesli  0-100 4s, moc tylko 250KM, który 250KM silnik spalinowy w budzie 1,3t da radę temu i tak przyspieszy?  No i przejedzie 100km za 8zł 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
Ostatnio edytowany przez ipIV 30 Kwi 2011, 19:21, edytowano w sumie 4 razy
|
|
Góra |
|
 |
|
|
greg505 |
#468721 Wysłany:
30 Kwi 2011, 19:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
tak wroce jeszcze do dobrania przelozen skrzyni do silnika,
1.3MJ 75KM w GP to porazka (nie wiem czy jest tak samo w p2),
przy 60km/h na 4 to auto wogole nie przyspiesza, zanim zacznie sie rozpedzac mija dobre 3-4s
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#468732 Wysłany:
30 Kwi 2011, 19:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
ipIV napisał(a): A ja Wam jeszcze lepiej powiem w ogóle silniki spalonowe to jakieś nieporozumienie  Po tym jak się przejechałem tzw. EV któremu jak się depnęło to mielił kołami na 3 biegu z rwd  (VW garbus) i co najlepsze silnik miał o mocy 13kW (bardzo malutki.... średnica kosza sprzęgła, grubość 15cm)  To gdyby nie długie "tankowanie" byłoby coś takiego moim marzeniem  Fakt ze 120km/h i koniec, ale przy mocniejszym silniku to dopiero byłby ogień  Nawet wybaczę że wydaje dźwięki jak pralka  btw. http://www.youtube.com/watch?v=XUgXOcaqiyw  Zróbcie to punciakiem ruszając z czwórki. Ten malacz ma silnik 5kW! Nie wspominając o tesli  0-100 4s, moc tylko 250KM, który 250KM silnik spalinowy w budzie 1,3t da radę temu i tak przyspieszy?  No i przejedzie 100km za 8zł 
Ja tez ostatnio się zainteresowałem tematem i Ci powiem że dla hecy chętnie zrobiłbym konwersję jakiegoś wozidła na EV z góra momentu obrotowego. Mnie urzekł projekt EV1. Chodzi mi dokładnie o to auto:
http://www.youtube.com/watch?v=bsdUfAEIEos
Btw jak zwykle fajna wojenka z cyklu benzyna vs. diesel. Tym razem jednak podziękuję 
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#468734 Wysłany:
30 Kwi 2011, 19:30; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Z elektrycznym autem jest jednak zawsze jeden problem - włączysz radio - przejedziesz mniej, włączysz klimę - przejedziesz mniej, włączysz światła - przejedziesz mniej...
(tak, w zwykłych silnikach spalanie wtedy też rośnie, ale chyba nie wpływa to tak bardzo na zasięg jak w elektrykach).
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#468737 Wysłany:
30 Kwi 2011, 19:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
znajomy z pracy dostal do testow Tesle roadster, mowil ze wrazenia sa niesamowite,
sam by sie czym takim przejechal 
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#468741 Wysłany:
30 Kwi 2011, 19:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
STax napisał(a): Z elektrycznym autem jest jednak zawsze jeden problem - włączysz radio - przejedziesz mniej, włączysz klimę - przejedziesz mniej, włączysz światła - przejedziesz mniej... (tak, w zwykłych silnikach spalanie wtedy też rośnie, ale chyba nie wpływa to tak bardzo na zasięg jak w elektrykach).
No tutaj ciężko się z Tobą nie zgodzić. Natomiast ostatnio oglądałem filmik o kolesiu który w kaliforni porusza się 12 letnią Toyotą Rav4 EV a tankuje z paneli słonecznych więc jeździ za darmo.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#468742 Wysłany:
30 Kwi 2011, 19:45; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
2rotor napisał(a): a tankuje z paneli słonecznych
Heh, jak byłem młodszy to też mi się coś takiego marzyło
Tylko że cena odpowiednio wydajnych paneli jeszcze długo nie będzie osiągalna dla ogółu. [ Dodano: 30 Kwi 2011 18:45 ]No i w nocy nie pojeździsz
Chyba że panele + akumulatory do magazynowania energii.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#468745 Wysłany:
30 Kwi 2011, 20:26; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
2rotor napisał(a): Ja tez ostatnio się zainteresowałem tematem i Ci powiem że dla hecy chętnie zrobiłbym konwersję jakiegoś wozidła na EV z góra momentu obrotowego. Mnie urzekł projekt EV1. Chodzi mi dokładnie o to auto: A jak stawiamy tylko osiągi i zasięg i czas tankowania to taki Tjet + sprzężony na wale z tym silnik elektryczny - włączajacy się tylko przy pedale wdepniętym powyżej 3/4. Z dołu byłaby miazga z momentem - weź ch-e silnika spalinowego dorzuć w całym zakresie obrotów stałe 10kW (przynajmniej bo silnik el. można krótkotrwale 2-3x przeciążać - to zależy od silnika) i zobaczysz jak na dole moment poleci w górę - zrobi się niemal prosta opadajaca w dół. A i 0,5t aku nie trzeba - jeden 150Ah głębokiego rozładowania by dał radę. Przy normalnej jeździe aku się ładuje, a kiedy trzeba mocy to jest 2rotor napisał(a): No tutaj ciężko się z Tobą nie zgodzić. Natomiast ostatnio oglądałem filmik o kolesiu który w kaliforni porusza się 12 letnią Toyotą Rav4 EV a tankuje z paneli słonecznych więc jeździ za darmo. Wystarczy mieć ogrzewany garaż i zima nie straszna (aku mają duużą pojemność cieplną więc nie tak łatwo je wyziębić  ). Jak się nie robi więcej niż 200km dziennie. Na noc parkujesz, podłączasz i po sprawie. A kwestia ogrzewania - są jakieś grzejniki na Pb co palą 300ml/h  Coś takiego co było w pugu 106 electric. 2rotor napisał(a): z paneli słonecznych pozornie - sa cholernie drogie i przez pół roku nie naładujesz go w pl. Ale na dach z powodu zasięgu można by wrzucić coś takiego - bedzie z daleka wyglądać jak skydome  No i obowiązkowo falownik z możliwością hamowania odzyskowego  Z tego co kojarzę to w tym garbusie siedzi coś produkcji komela -> http://www.komel.katowice.pl/  Dać im pedał gazu z potencjometrem a resztę oni zrobią jeśli chodzi o falownik. A ten silnik to był synchron wzbudzany magnesami ziem rzadkich (mocniejsze od neodymów) stąd taki mały i ma 13kW [ Dodano: 30 Kwi 2011 20:09 ]2rotor napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=bsdUfAEIEos z tego co kojarzę wzięli i je zezłomowali mimo że ludzie chcieli je odkupić... ciekawe dlaczego... [ Dodano: 30 Kwi 2011 20:26 ]STax napisał(a): Z elektrycznym autem jest jednak zawsze jeden problem - włączysz radio - przejedziesz mniej, włączysz klimę - przejedziesz mniej, włączysz światła - przejedziesz mniej...
Radio to tam niewiele, światła - władować wieś ledy do jazdy dziennej, w nocy niestety  Ale czy aż tak bardzo no myślę że max 2-3%. - przelicz to sobie. Auto o masie 1t v:90km/h moc potrzebna do utrzymania 90tki - 8kW; 140km/h 25kW. powiedzmy aku 250Ah 120V. Oczywiście prąd przelicz na napięcie 12V  światła radio to zabiorą max 2-3% zasięgu ale klima to z 10 na pewno 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#468750 Wysłany:
30 Kwi 2011, 20:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Ev1 zabrali ludziom bo one nie były sprzedawane a tylko leasingowane. A stało się to dlatego ponieważ lobby paliwowe oprotestowało wcześniejszą ustawę o wprowadzaniu samochodów elektrycznych na rynek czy coś w tym stylu. Ot kolejna zmowa i tyle. Pomyśleć że tak zaawansowany samochód skończył żywot ponad dekadę temu. Dzisiejsze wcale nie są ładniejsze albo bardziej zaawansowane. Dlaczego tak się dzieje to chyba każdy się sam domyśli.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
liferelax88 |
#468752 Wysłany:
30 Kwi 2011, 20:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: 3miasto/ Elbląg Rejestracja: 25 Sie 2010, Posty: 945 Pomógł: 2
|
http://www.youtube.com/watch?v=2lNPWwPopRQ
polecam ten filmik odnośnie elektrycznych aut. Pewnie w przyszłości będą tak powszechne, że do codziennego dojazdu i powrotu z pracy będziemy używać właśnie takich EV, a na trasę benzyniaków/diesli użytkowanych jako drugie auto w rodzinie, lub aut wypożyczonych, tak jak ten koleś na końcu filmu 
_________________ Zapraszam do oglądania grafitowej strzały: Punto 2FL 1.3 Multijet "Meragviliosa Creatura" oraz Peugeot 307 kombi 1.6
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#468760 Wysłany:
30 Kwi 2011, 20:54; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
A co do bateryjek http://www.youtube.com/watch?v=QUC505hnwI4 szybko naładować można, odporne na mrozy do -40, do miliona cykli łąd/rozład, 6 takich to równowartość energetyczna aku 40Ah/12V. Ale jeszcze strasznie drogie są.
Z baterii super C 58F samochód można bez problemu odpalić a po 1sek już jest naładowany. Tylko taka bateria superC kosztuje 400zł  (bo szeregowo połączone przy ładowaniu muszą mieć układ wyrównywania napięcia bo wiecej niż 2,5-3V przebija taki kondensator)  Także przyszłość ale jeszcze za drogo.
2rotor napisał(a): Pomyśleć że tak zaawansowany samochód skończył żywot ponad dekadę temu
samochód el jest prosty w budowie  Prostszy niż spalinowy imho  Silnik elektryczny jest prosty jak budowa cepa  Jedynie energoelektronika do tego jest bardziej skomplikowana 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
Ostatnio edytowany przez ipIV, 30 Kwi 2011, 20:57, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
fredric |
#468761 Wysłany:
30 Kwi 2011, 20:55; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: wkz Rejestracja: 29 Kwi 2011, Posty: 49
|
Fajny temat. Więc się wypowiem bo sam latam tdi i.... tak po pierwsze primo nie ma co porównywać diesla do benzyny a szczególnie tdi do zwykłego ssaka.
Bo to dwa różne światy, najoszczędniej będzie to zależy ile km robimy rocznie ale diesel bez turbo mniej spali niż benzynka.
Porównanie mam na wcześniejszym polo 1.7sdi i kumpla golfie 3 1.4.
Kwestia podtlenku gazu odpada jak porównywanie to na fabryce(w sumie jeden założy lpg a drugi będzie latał na oleju z biedronki).
Teraz trochę prawdy o nowych tdi mój bkd przy mojej nodze pali w mieście 7-9 a w trasie jak mi się śpieszy to 10L a jak nie to 6L.
Tak samo jeżdżąca benzyna czyli okolice 170KM spali w mieście ponad 10L a w trasie jak się spieszy 15minimum przy ekonomii 7L.
No i aby benzyna dawała tyle radochy to po pierwsze MUSI mieć 200KM każdy inny nie uturbiony silnik nie jedzie. No chyba że całe życie ktoś ma ochotę jechać za ciężarówkami i w peletonie.Proszę nie odbierać tego osobiście ale dla mnie gang silnika 4cyl to pomyłka a brzmią dopiero v6 v8 itd
Kumple latają mk5 gti i jak jest gadka o spalaniu to milczą bo tam 11L na 100km to już coś. Już nie zanudzam ale chciałem powiedzieć że jest ogromna różnica w minimalnym a maksymalnym spalaniu w benzynie gdzie tego w dieslu nie zobaczysz.
Ostatnio edytowany przez fredric, 30 Kwi 2011, 21:33, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#468763 Wysłany:
30 Kwi 2011, 21:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
fredric napisał(a): fajny temat. więc się wypowiem bo latam tdi i.... tak po pierwsze primo nie ma co porównywać diesla do benzyny a szczególnie tdi do zwykłego ssaka. bo to dwa różne światy, najoszczędniej będzie to zależy ile km robimy rocznie ale diesel bez turbo mniej spali niż benzynka. porównanie mam na wcześniejszym polo 1.7sdi i kumpla golfie 3 1.4. kwestia podtlenku gazu odpada jak porównywanie to na fabryce(w sumie jeden założy lpg a drugi będzie latał na oleju z biedronki). teraz trochę prawdy o nowych tdi mój bkd przy mojej nodze pali w mieście 7-9 a w trasie jak mi się śpieszy to 10L a jak nie to 6L. tak samo jeżdżąca benzyna czyli okolice 170KM spali w mieście ponad 10L a w trasie jak się spieszy 15minimum przy ekonomii 7L. no i aby benzyna dawała tyle radochy to po pierwsze MUSI mieć 200KM każdy inny nie uturbiony silnik nie jedzie. no chyba że całe życie ktoś ma ochotę jechać za ciężarówkami i w peletonie.proszę nie odbierać tego osobiście ale dla mnie gang silnika 4cyl to pomyłka a brzmią dopiero v6 v8 itd kumple latają mk5 gti i jak jest gadka o spalaniu to milczą bo tam 11L na 100km to już coś. już nie zanudzam ale chciałem powiedzieć że jest ogromna różnica w minimalnym a maksymalnym spalaniu w benzynie gdzie tego w dieslu nie zobaczysz.
Co to wnosi do tematu? Jak na razie dowiedziałem się, że masz w poważaniu poprawną pisownię.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
fredric |
#468768 Wysłany:
30 Kwi 2011, 21:31; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: wkz Rejestracja: 29 Kwi 2011, Posty: 49
|
Wnosi tyle samo co większość postów napisanych przez poprzedników.
Teraz koledze pasuje pisownia??
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#468772 Wysłany:
30 Kwi 2011, 21:46; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
fredric napisał(a): i aby benzyna dawała tyle radochy to po pierwsze MUSI mieć 200KM każdy inny nie uturbiony silnik nie jedzie. No chyba że całe życie ktoś ma ochotę jechać za ciężarówkami i w peletonie
Mam 55KM. Nie jeżdżę za ciężarówkami i w peletonie. Nazywam się STax  (jak na spotkaniu AA  :E:E)
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#468784 Wysłany:
30 Kwi 2011, 22:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
kazaa napisał(a): Bravo hgt 155ps co robi 8 do paki wyprzedzam o dobre pół auta do 160km/h
Chciałbym to zobaczyć 
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#468832 Wysłany:
01 Maj 2011, 00:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
Maciek89 napisał(a): nie jak emeryt tylko jak każdy inny, w mieście szybko nie pojezdzisz, jak jechałeś tym abarthem to byłes pewnie cały podjarany i go pałowałeś pod czerwone pole, temu takie spalanie. dlatego porównuje to jazdy klekotem porównując osiągi , bo o to tutaj chodzi [ Dodano: 01 Maj 2011 00:14 ]ipIV napisał(a): Średnie spalanie przy takim stylu jazdy 14-16km/l zależy w jakich proporcjach jest miasto/trasa.
To nie dziwię się , że sprzęgło Ci potrzymało tyle. Ja miałem zawsze około 12km/l , każde wyprzedzanie zazwyczaj na 3 do odcinki żeby nie zamulać , potem 4 do vmax ~160 i na 5 utrzymanie prędkości , no ale ja mam ciężko nogę i nie lubię zamulać [ Dodano: 01 Maj 2011 00:18 ]ipIV napisał(a): ... ale jak na moich oczach po wirusie jakimś dziwnym trafem turbo powiedziało nara i zalało olejem tak silnik, że nawet nie kręcił to ojojoj lampka się zapaliła, a nowe turbo 3kkm i znowu kuku. Ale to moze trafił na felerną bo teraz ponoć jest oki  Jak sam mówisz "dziwnym" , mówisz o jednostkowym przykładzie , ja zrobiłem 30kkm na setupie i turbo dmucha , 2mas nawet nie drgnie przy bucie z rolki , Maciek zrobił około 40kkm na setupie , turbo dmucha , katowane i jest luz także bądź obiektywny w tym co piszesz [ Dodano: 01 Maj 2011 00:22 ]STax napisał(a): A dźwięk gonionego klekota to aksamit mam rozumieć?  Widać mało wiesz , przyjedź do mnie, wsiądziesz do rocznego c5 , nawet nie poznasz po głosie , że to klekot , na trasie jest cisza ... także nie powtarzaj głupot gdzieś słyszanych bo nie ma doświadczenia , albo jechałeś jakimś dostawczakiem raz klekotem w życiu i bajki opowiadasz [ Dodano: 01 Maj 2011 00:25 ]ipIV napisał(a): Nie wspominając o tesli  0-100 4s, moc tylko 250KM, który 250KM silnik spalinowy w budzie 1,3t da radę temu i tak przyspieszy?  No i przejedzie 100km za 8zł  No tak , ale jak pisałem nie ma nic idealnego ... Oglądałeś TG jak był test z normalnym elise , na zakrętach brał tesle jak dziecko , bo swoje ważą baterie , po drugie przyjemność szybko się kończyła po bucie , na krótko starczyły aku [ Dodano: 01 Maj 2011 00:31 ]dzikidaniel napisał(a): Chciałbym to zobaczyć 
Obiecuję , że wrzucę filmik przy najbliższym ściganiu , na pewno nie raz z kumplem będę się brał. Tak samo może uwiecznię w końcu batalię z a6 3.0 tdi
Polecam zapoznać się z przyśpieszeniem gp tutaj :
http://www.youtube.com/watch?v=LjQIg790Rqs
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#468884 Wysłany:
01 Maj 2011, 11:00; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
kazaa napisał(a): przyjedź do mnie, wsiądziesz do rocznego c5 , nawet nie poznasz po głosie , że to klekot , na trasie jest cisza ... także nie powtarzaj głupot gdzieś słyszanych bo nie ma doświadczenia , albo jechałeś jakimś dostawczakiem raz klekotem w życiu i bajki opowiadasz
Nie no, jasne, jak parę nowoczesnych diesli jest cichszych (chociaż też nie do końca, bo po prostu auta są lepiej wyciszone a niekoniecznie silniki) to znaczy że wszystkie diesle tak chodzą... Fajnie 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#468928 Wysłany:
01 Maj 2011, 12:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
STax napisał(a): Nie no, jasne, jak parę nowoczesnych diesli jest cichszych (chociaż też nie do końca, bo po prostu auta są lepiej wyciszone a niekoniecznie silniki) to znaczy że wszystkie diesle tak chodzą... Fajnie 
No i tu jesteś jednak nadal w błędzie , powiedział - zapraszam , otworzę machę w tym c5 , zdziwisz się
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#469003 Wysłany:
01 Maj 2011, 17:29; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
kazaa: nie zdziwię się, bo nie twierdzę, że nie. Ale to głównie dotyczy nowoczesnych jednostek a i to raczej tych droższch (bo np taki mjet fiata też jest nowoczesny a jednak nie tak cichy).
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#469023 Wysłany:
01 Maj 2011, 18:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
Myślisz , że koszt wyprodukowania cytrynowskiego klekota jest wyższy od mjeta ? To po prostu budowa konstrukcji i ewentualnie użytych materiałów.
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#469026 Wysłany:
01 Maj 2011, 18:10; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
kazaa napisał(a): Myślisz , że koszt wyprodukowania cytrynowskiego klekota jest wyższy od mjeta ?
Nie. Ale C5 z dieslem jest droższe niż bravo z dieslem. Czy nie?
(bravo 1.6 -62tys, 2,0 -78tys, c5 1.6 - 90tys, 2,0 - 100tys...)
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#469078 Wysłany:
01 Maj 2011, 20:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
omg mówisz o pojeździe i wyposażeniu , ten sam klekot powinien być w c4 , więc porównaj ceny do bravo , kolego nie śpimy
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#469081 Wysłany:
01 Maj 2011, 20:52; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
C4 - 1.6 69tys, 2.0 - 88tys...
Jasne że dochodzi też wyposażenie itd, ale dlatego właśnie mówię o cenach aut - w tańszych o ciszę trudno.
A C5 sam przywołałeś, nie moja wina, że fiat aktualnie nic droższego niż bravo nie ma.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#469114 Wysłany:
01 Maj 2011, 22:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
bo dałem przykład , który sam testowałem
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|