You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 16 Cze 2024, 01:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 607 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #463505 Wysłany: 19 Kwi 2011, 23:33; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Opoczno
Rejestracja: 30 Lis 2008,
Posty: 5
Problem występuje podczas jazdy więc zaczne od wymiany termostatu.Dzięki

[ Dodano: 19 Kwi 2011 22:33 ]
wymieniłem termostat i wszystko jest oki :)

_________________
punto 1.2 75KM kat. 94r


Góra
 Profil  
 

 
 Post #466267 Wysłany: 23 Kwi 2011, 20:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
Witam mam pytanie. moze to błahostka ale wole spytac. otoz. teraz gdy jest troche cieplej duzo szybciej mi sie auto grzeje. przejade np 4 km z postojem w sklepie i silnik juz osiaga optymalna temperature. na lpg. a jak w czasie postoju to w momencie wychodzi na tą wyzszą kreske na polowie nawet 1 - 2mm wyzej i sie załacza wentylator. i chcialbym sie spytac czy to nie za szybko? i czy wskazowka temp nie wychodzi za wysoko?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #466270 Wysłany: 23 Kwi 2011, 20:12; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Wszystko ok. Przy takich temp. jak teraz to jest normalne.
Tym bardziej, jeśli po właczeniu wentylatora temp spada.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #466271 Wysłany: 23 Kwi 2011, 20:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
tak spada. a np w korku jak sie podniesie i jak rusze szybciej to tez spada. chcialem sie upewnic tylko :)
Dzięki STax :)

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #476491 Wysłany: 25 Maj 2011, 18:23; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Opole
Rejestracja: 26 Wrz 2008,
Posty: 3
Witam,ja znowu mam taki problem,punto ELX 94' skazówka cały czas w okolicach połowy,jak stoję w korku to podchodzi do 3/4 i wtedy włącza się wentylator,chwileczkę pochodzi i się wyłącza,skazówka zostaje w tej pozycji,dopiero po ruszeniu minimalnie opada,wymieniłem już wszystko co się dało,oprócz czujnika w głowicy,nawet jezdziłem z wyciągniętym termostatem,wtedy to nie dochodziła nawet do połowy,a podczas jazdy spadała jeszcze niżej i kropek wchodził spowrotem na ssanie,kupiłem nowy termostat i skazówka znowu koło połowy a jak stane na światłach to spowrotem na 3/4,nie mam już siły,czy ten rocznik tak ma?

_________________
FIAT PUNTO 1.2-75KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #477126 Wysłany: 27 Maj 2011, 22:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
postaraj się dobrze odpowietrzyć układ.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #477482 Wysłany: 29 Maj 2011, 19:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Brzeszcze
Rejestracja: 28 Sie 2008,
Posty: 186
u mnie w zimie rzadko wskazówka dochodziła do połowy skali, ale grzał i palił normalnie...
przy obecnych temperaturach spokojnie dochodzi do połowy, przy dłuższej jeździe z prędkością autostradową (około 120 km/h) przekracza delikatnie 1/2 skali...
wiatrak włącza się normalnie...

wg was wszystko jest w porządku? za jakieś 2-3 miesiące jadę do Chorwacji i chciałbym już zacząć przegląd układu chłodzenia, żeby potem nie wyszły jakieś jaja...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #477746 Wysłany: 30 Maj 2011, 11:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
[b]LordVan[/b z tego co piszesz to masz wszystko ok.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #477756 Wysłany: 30 Maj 2011, 11:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 07 Maj 2011,
Posty: 246
Pomógł: 1
bo ja wiem - u mnie jeszcze nigdy sie wentylator nie wlaczyl podczas jazdy

zeby wskazowka doszla do polowy to albo korek albo postój na osiedlu jak sie z kims zagadam a nie zgasze np;p


Góra
 Profil  
 
 
 Post #477772 Wysłany: 30 Maj 2011, 12:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
ja wymieniłem u siebie wszystko i włącza się co jakiś czas wentylator.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #477784 Wysłany: 30 Maj 2011, 12:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 07 Maj 2011,
Posty: 246
Pomógł: 1
ok w sumie juz wszystko jasne
ja mam 75 kucy a on ma duzo wiekrza chłodnice ;]
wiec moze w 60tkach to norma


Ostatnio edytowany przez d00lar, 30 Maj 2011, 21:41, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #477940 Wysłany: 30 Maj 2011, 21:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Brzeszcze
Rejestracja: 28 Sie 2008,
Posty: 186
dzięki!

sprawdzę więc chłodnicę pod kątem wycieków, wymienię płyn i powinno być dobrze


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478899 Wysłany: 02 Cze 2011, 19:35; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Tomek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Walichnowy
Rejestracja: 16 Maj 2009,
Posty: 31
U mnie w kropku wskazówka temp. jest cały czas dokładnie na 1/4 skali, nieważne czy zima czy lato. Jak stanę to po ok 1min wskazówka podchodzi kawałek i włącza się 1wszy bieg wentylatora. 2gi bieg włącza się dopiero gdy wskazówka jest lekko powyżej środka skali. Najciekawsze jest to, że w trakcie jazdy wskazówka nawet nie drgnie z 1/4 skali a gdy zgaszę auto i włączę zapłon po ok minucie wskazówka jest już dokładnie na połowie a jak zacznę kontynuować jazdę to spada znów do 1/4. Układ odpowietrzony, płyn chłodniczy, termostat i chłodnica nowe. Dodam tylko, że czujnik w głowicy mam zielony.

To normalne??

[ Dodano: 02 Cze 2011 19:35 ]
Ogrzewanie działa bez zarzutu


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502736 Wysłany: 04 Wrz 2011, 00:07; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: legnica
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 8
Witam. Jestem nowy na forum... przeczytałem całe 26 stron tematu - dużo mi pomogło i nakierowało lecz jeszcze przedstawię swoją sytuację i wasze wsparcie coś nowego wniesie do tego tematu.. od kilku dni jestem w posiadaniu punto z roku 1994 75 KM.. problem jest następujący - auto dość szybko się nagrzewa, podczas gdy jadę, to wskazówka temperatury jest ponad połowę - około 3/4 skali, wentylator jednak się nie załącza..kiedy zatrzymam się i stoję kilka minut na włączonym silniku to wentylator się załącza - wskaźnik pokazuje wtedy ponad 3/4 skali. Do tego sytuacja ma miejsce zarówno w ciepłe dni jak i podczas gdy np. wracam nocą z pracy - pomimo że jadę szybko i na dworze jest chłodno to wskazówka jest ponad połowę (między 1/2 a 3/4 skali). Martwi mnie to trochę bo uważam że powinno być na połowie, właściwie to trochę nawet poniżej cały czas..Do tego jeszcze nawiew nie działa...silnik pomimo że się nagrzeje, to daję nawiew na np. max. ciepłe i na prędkość 2 a tam zimne leci...co może być nie tak?? Co do pierwszego to myślałem żeby wymienić najpierw termostat, a co do drugiego to zapchana/zepsuta nagrzewnica??Jak to sprawdzić? aha no i jakbym już wymieniał termostat to jak odpowietrzyć?? w hondzie robiłem tak, że dawałem nowy termostat i później wlewałem nowy płyn, po czym odpalałem auto z otwartym korkiem na chłodnicy i pojemnikiem wyrównawczym, a nawiew był włączony na ciepły i było ok...jak jest w punto niestety nie wiem :( Proszę o rady :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502753 Wysłany: 04 Wrz 2011, 09:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
odnośnie odpowietrzania http://fiatpunto.com.pl/topic27422.html
czy oba węże od chłodnicy są gorące?
co do grzania postaraj się najpierw dobrze odpowietrzyć i zobacz może tylko to wystarczy a jak nie to będziemy myśleć o czymś innym.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502998 Wysłany: 05 Wrz 2011, 12:21; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: legnica
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 8
witam. Otóż - chciałem wszystko odpowietrzyć lecz lipa... jedyne co udało mi się znaleźć to odpowietrznik od nagrzewnicy.. i zrobiłem tak - odpaliłem silnik i najpierw obserwowałem jak się nagrzewa: najpierw dolny wąż ciepły, następnie przy osiągnięciu połowy skali na wskaźniku temperatury termostat "puszcza" i górny wąż staje się gorący... jak wskazówka dochodzi do 3/4 włącza się wentylator. żeby sprawdzić czy włącza się prawidłowo to auto chodziło długo aż 3 razy uruchomił się wentylator - więc termostat - sprawny, wiatrak działa, lecz nie jest widoczne na wskaźniku aby znacząco zbijał temperaturę..co do chłodnicy - gdzie ją się odpowietrza i gdzie wlewa się płyn? w autach które dotychczas użytkowałem osobno był korek do wlewania płynu i drugi korek od pojemnika wyrównawczego..w punto widzę jedynie jakby pojemnik wyrównawczy z nakrętką po prawej stronie chłodnicy - czy to tam się napełnia płynem chłodniczym? wracając do nagrzewnicy - jak auto się nagrzeje to włączam na ogrzewanie na max. a tam zimne leci...łapiąc za 2 węże które idą do nagrzewnicy okazuje się że są zimne! sprawdzałem "po nitce do kłębka" - dotykam dolny wąż od chłodnicy i idę ku górze...wąż nadal gorący...i w momencie kiedy dochodzę do tak jakby trójnika plastikowego w którym są 3 gumowe węże to tutaj pies pogrzebany..bo 2 węże są gorące a ten prowadzący do nagrzewnicy zimny! czyżby zatkany?? da redę to demontować?? co do odpowietrznika nagrzewnicy to odkręciłem trochę i od razu leciał płyn który był również zimny...powietrza zero...proszę o wsparcie co teraz- czy czyścić ten trójnik?? czy to może coś innego? jakie czynności trzeba dokonać aby to przeczyścić? spuszczać płyn? jeśli tak to gdzie jest ten korek do spuszczania? Czy jest możliwe aby temperatura w układzie chłodzenia była podwyższona z powodu braku obegu przez nagrzewnice?Zadałem masę pytań naraz - sorry, ale dopiero 3 dni posiadam punciaka :D liczę na odpowiedzi.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503002 Wysłany: 05 Wrz 2011, 13:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011,
Posty: 2377
Pomógł: 124
znacząco temp. ci nie zbije bo wiatrak załącza się przy ok. 97 st. i zbija do temp. roboczej silnika ok. 89-90 st.
płyn nalewasz do zbiornika wyrównawczego przy chłodnicy, ale nie ma tam korka do spuszczania, aby spuścić płyn musisz ściągnąć dolny wąż od chłodnicy
co do nagrzewnicy, to albo źle odpowietrzona, albo to ona jest przytkana, anie węże


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503010 Wysłany: 05 Wrz 2011, 14:21; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: legnica
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 8
więc co teraz?? ściągnę ten trójnik i zobaczę..a tak swoją drogą to który wąż wpuszcza płyn do chłodnicy a który wypuszcza? (prawy/lewy) bo skoro jest zatkana to nie na obiegu płynu więc jak to działa?

[ Dodano: 05 Wrz 2011 14:21 ]
P.S - rozumiem ,że po załączeniu wiatraka temperatura nie spadnie np. na 1/4 skali lecz nie powinna ona być w połowie a nie na 3/4 skali??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503097 Wysłany: 05 Wrz 2011, 19:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
krzysiek260988 poczytaj :wink: http://fiatpunto.com.pl/topic27422.html

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #505807 Wysłany: 18 Wrz 2011, 18:15; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Imię: marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 01 Kwi 2011,
Posty: 37
cześc podziele sie ze swoim doswiadczeniem...
Jakiś czas czemu zaczęło lekko kapać z chłodnicy więc podjechałem na szrota i kupiłem używkę dokładnie pasującą do mojego modelu (85 ELX 16v , 1.2silnik ).Podczas wymiany okazało się że nowa jest mniejsza od starej.Po wymianie wszystko gra i wskażnik tem. dochodzi maksymalnie do 1/4 skali.Wentylator włącza się lekko powyżej 1/4 skali.Zaś przed wymianą, na większej chłodnicy temperatura dochodziła do 1/2 skali a wentylator zalanczał sie też lekko powyżej 1/2 skali.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #505962 Wysłany: 19 Wrz 2011, 08:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
pewnei przez to ze jest ciut mniej plynu termostat jest caly czas otwarty a i co a tym idzie mnie plynu i chlodnica ni jest w stanie wychlodzic do tych 89-90 st ten wskaznik na 1/4 i tak wskazuje 89-90 stopni sprawdzone u sebie po przez czujnik temp w reduktorze to normalne w P I


Góra
 Profil  
 
 
 Post #505968 Wysłany: 19 Wrz 2011, 09:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011,
Posty: 2377
Pomógł: 124
u mnie te wasze teorie się nie sprawdzają, miałem krótką chłodnicę z 1.1 teraz długą 1.2 pod klimę i wskaźnik cały czas trzyma się na 1/4


Góra
 Profil  
 
 
 Post #506909 Wysłany: 23 Wrz 2011, 12:23; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Imię: marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 01 Kwi 2011,
Posty: 37
Pewnie macie rację.Tak czy inaczej nie doszukuję się problemów.Najważniejsze że układ chłodzenia działa jak należy a furka nie szama więcej paliwa niż przed wymianą.

P.S. Wątpliwości może budzić jedynie to że stary płyn przypominał raczej czekoladową wodę niż płyn do chłodnicy.A i pewnie właściwości jego były lipne.Ale tak to już jest że wszystko wychodzi po jakimś czasie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #517305 Wysłany: 03 Lis 2011, 13:12; 
 Temat postu: Re: Położenie wskazówki temperatury silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
rzel, dzisiaj też zamontowałem u siebie wskaźnik temperatury i czujnik i też mam optymalną temperaturę na 1/4 skali. Po prostu czujnik zmniejszył skalę wskaźnika w punto o połowę. Czerwone pole powinno być na środku wskaźnika, a optymalna temperatura na połowie z połowy i tyle ;) Ja np. mam czujnik od poloneza 1.5 i dlatego tak mam bo w polonezie inaczej jest zeskalowany wskaźnik temperatury lub inny opornik jest wlutowany ;)

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #517350 Wysłany: 03 Lis 2011, 15:34; 
 Temat postu: Re: Położenie wskazówki temperatury silnika
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011,
Posty: 2377
Pomógł: 124
Białastrzała97S napisał(a):
Ja np. mam czujnik od poloneza 1.5 i dlatego tak mam bo w polonezie inaczej jest zeskalowany wskaźnik temperatury lub inny opornik jest wlutowany ;)


kup sobie na próbę ori czujnik z aso o zobaczysz że też będziesz miał 1/4 :mrgreen:


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 607 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO